Merhaba, zamanında şirket tarafından verilen ve bir süre kullanılıp kenara kaldırılan telefonlarımı satıyorum.
Fiyatlar sondur, lütfen pazarlık istemeyin.

iPhone 4S Black 8GB - 350 TL
Cihaz 1 sene kullanılıp kenara kaldırılmıştır, hasarsız ve sorunsuzdur.
Gayet temiz ve kondisyonu güzel durumda, 5 6 sene önce aldığım için sadece sarj aleti var kutusunu vs. bulamadım.

iPhone 6 Gold 16GB -1250 TLTelefon da hiç bir problem yoktur, tamir görmedi.
Şirket tarafından verilmişti kabı ve ekran koruması ile tertemiz şekilde kullanıldı.
Sıfırdan farkı yok diyebilirim. Kutusu ve aksesuarları tamdır, şirket verdiği için elimde faturası yok.