Merhaba arkadaşlar, toplama amacıyla birkaç parça aldığım daha sonra vazgeçip kutularında yatırdığım parçalarımı satıyorum.
Parçalarda yazmadığım kusurlar olduğunu gördüğünüz takdirde parça elinize ulaştıktan iki gün içerisinde iade alacağımı bildiriyorum.
1. BenQ ZOWIE XL2411P 144Hz Monitör
Amazon.de' den alındı.
Tertemiz kusursuz ölü piksel çizik hiçbirşey yok ayrıca kutu içeriğine çok dikkatli olduğum için tamamen kutu içeriği herşeyiyle birlikte.
Kutu içerisinde HDMI kablo ile gelmiyor, DP kablo ile geliyor 20 TL fark ile BELKİN marka kabloda gönderebilirim.
Fiyat: 1100 TL. (Kargo bana ait.)
Görseller İçin Tıkla.
2. HyperX Cloud II Kulaklık
Amazon.de' den alındı.
Resimde gördüğünüz gibi kenarında ufak bir çiziği olan hiçbir problemi olmayan ekstra petleri kutu içeriği tamamen eksiksiz bebek gibi kulaklık.
Fiyat: 450 TL + Kargo .
Görseller İçin Tıkla.
3. Cooler Master Liquid ML240L RGB İşlemci Sıvı Soğutma Kiti
Amazon.de' den alındı.
Ürünü zorlayacak işlemci sahibi olamadım kendi ayarında tıkır tıkır çalıştı, hiçbir eksiği yok kutu içeriği tam sorunsuz.
Fiyat: 350 TL + Kargo.
Görseller İçin Tıkla.
4. Team Dark DDR3 8GB(2x4GB) 2400MHz Dual-Channel Ram
Teknobiyotik'ten alındı.
Tıkır tıkır çalıştı bir sorunu yok kutusunda geldiği gibi gönderilecek.
Fiyat: 220 TL (Kargo Bana ait.)
Görseller İçin Tıkla.
5. MSI Interceptor DS300 Laser GAMING Mouse
R10 üzerinden alındı.
Kullanıma bağlı yıpranmalar var, yandaki siyah kaydırmaz kısım kayıyor sıcak silikon türevi birşeyle yapıştırmak gerekiyor beni rahatsız etmediği için yapmadım fakat tabi ki sıkıntısız çalışıyor .
Fiyat : 120 TL (Kargo bana ait.)
Görseller İçin Tıkla.
6. Seagate / WD 500 GB 7200Rpm HDD
Sıkıntısız kullanımdığım ürünler biri eski bilgisayarıma ait diğeri başka bir yerden elime geçti.
Fiyat: Adet 100 TL (Kargo bana ait.)
Görseller İçin Tıkla.
7. Ekstra Ürünler
İlgilendiğiniz ürünler için PM veya numaramdan ulaşabilirsiniz.
Ekstra ilgilendiğiniz ürünler için tıklayın.
WhatsApp : 0530 305 Onbeş Sıfırdokuz.
Sormak istediğiniz sorular için hızlı cevap için ulaşabilirsiniz.
Benq XL2411p / HyperX Cloud2 / Coolermaster ML240L..
5
●511
- 01-12-2019, 17:41:39
- 20-12-2019, 11:59:42Bu ay çok harcama yapmasaydım Benq Monitörü alabilirdim fakat sıfır fiyatı ile sizin sattığınız fiyat arasında çok bir fark yok yalnızca belirtmek istedim, yanlış anlaşılma olmasın. Çoğu sitelerde stok yok, olanlarla da ufak bir fark var bilginiz olsun.
Hayırlı satışlar diliyorum. - 20-12-2019, 12:31:15Sıvı soğutma için teklifim hala geçerli hocam.BarisAnikk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2019, 13:29:00Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, monitörü severek kullandım sıfırdan farksız ürün kutusu full duruyor yinede satın almak isteyen arkadaşa ufak bir indirimim olabilir ürünün r10 içinden birine gitmesini çok isterim.IceMachine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam teklifiniz aklımda yalnız o kadar indirim sağlayamayacağım hocam teşekkür ederim.burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle