Merhabalar,

Pc fazlalığından dolayı macbook air cihazımı satıyorum. Sahibinden den bir arkadaştan almıştım, ben yazılım için kullandım ve işim bitti. Sahibinden linki aşağıdadır. Takas yapmıyorum, bilginize.
Sahibinden​​​
Hayırlı olsun.