• 02-09-2019, 15:12:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,
    X Box 360 'ımı satıyorum. Fiyatı 600 tldir. Sensör,1 adet joystick. İlgilenenler özel mesaj atarsa sevinirim.




  • 02-09-2019, 18:08:10
    #2
    Konsolun önündeki devre ne ise yarıyor hocam.
  • 02-09-2019, 19:18:27
    #3
    Özelden yazdım hocam