Merhaba, Sony XA1 PLUS TELEFONUMU SATIYORUM. HER HANGİ BİR DONANIMSAL SIKINTISI YOK HİÇ GARANTİYE GİTMEDİ SAPA SAĞLAM TELEFON. GARANTİ BELGESİ KUTUSU VAR. KULAKLIĞI YOK SADECE KABLOSU VAR. NE KADAR GARANTİSİ KALDIĞINA DAİR BİR FİKRİM YOK PAZARTESİ SONY ARAYIP TAM OLARAK ÖĞRENİCEM. MUHTEMELEN 5 AY GİBİ BİR SÜRE GARANTİSİ VAR.

İSTEDİĞİM FİYAT: 1000 TL ( PAZARLIK PAYI VAR)