Fiyatlar çok uçuk. Evin de alıp temiz kullanmış oynamayan var mı? Elektronik veya normal monopoly her ikisi de olur. Varsa uygun fiyattan satmayı düşünürse pm atsın lütfen.
@Fatihizm; ile anlaşıılmıştır. Teşekkürler.
Monopoly satan var mı?
0
●188