Fiyatlar çok uçuk. Evin de alıp temiz kullanmış oynamayan var mı? Elektronik veya normal monopoly her ikisi de olur. Varsa uygun fiyattan satmayı düşünürse pm atsın lütfen.

@Fatihizm; ile anlaşıılmıştır. Teşekkürler.