• 27-06-2019, 10:49:23
    #1
    Merhaba, yalnızca 4 5 kere kullandığım, DJI Osmo Mobile 2'yi nakit ihtiyacımdan dolayı satıyorum. Ürünün tertemizdir, herhangi bir sıkıntısı yoktur.

    İlgilenenler PM lütfen.

    Fiyat: 650 TL
  • 27-06-2019, 11:05:41
    #2
    Merhaba urun gorseli varsa alabilirmiyim?
  • 27-06-2019, 12:22:47
    #3
    Sen nerdeydin be usta?
    Zhiyun almasaydım alırdım.
    Hayırlı satışlar.
  • 27-06-2019, 16:53:45
    #4
    boluwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba urun gorseli varsa alabilirmiyim?
    Merhaba, PM attım.

    talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nerdeydin be usta?
    Zhiyun almasaydım alırdım.
    Hayırlı satışlar.
    Merhaba, bir dahaki sefere.
  • 13-08-2019, 11:46:30
    #5
    Fiyat 600'e düşmüştür.