• 07-08-2018, 14:16:20
    #1
    arkdaşlar temiz ikinci el x veya 8 plus var mı elinizde ?
  • 07-08-2018, 14:23:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sıfır iphone x 256 gb yurt dışından gelme adıma kayıtlı kutulu jelatininde açılmamış durumda 7500 TL
  • 07-08-2018, 14:32:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkdaşlar temiz ikinci el x veya 8 plus var mı elinizde ?

    Şuan için telefon almanı tavsiye etmem fiyatları biliyorsunuz şuanda baya uçtu bu yüzden 2 ay daha beklerseniz 1000 1500 TL gibi bir rakam cebinize kalır emin olun...

    Bu arada kapalı kutu iphone x yurtdışı cihaz kutusunda daha açılmamış 5.700 TL satılıyor.
  • 08-08-2018, 23:41:23
    #4
    25 temmuz vodafondan alınma 8 plus var düşünürseniz görüşelim
  • 09-08-2018, 22:04:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    8 Plus Fatura üstüne alındı hic kullanılmadı. Evde öyle duruyor. 4900₺
  • 10-08-2018, 10:07:26
    #6
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 Plus Fatura üstüne alındı hic kullanılmadı. Evde öyle duruyor. 4900₺
    Detaylı geri dönüş yaparmısınız sıfır hb'de 5000 zaten hocam ben ikinci el arıyorum