• 30-01-2018, 00:02:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Satildi
  • 06-02-2018, 00:13:09
    #2
    önce ürün sonra ödeme kabul ise almak istiyorum
  • 06-02-2018, 00:16:18
    #3
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce ürün sonra ödeme kabul ise almak istiyorum
    neden önce ürün sonra ödeme talep ettiniz hocam traderim daha düşük diye mi?
  • 06-02-2018, 13:32:36
    #4
    oncgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden önce ürün sonra ödeme talep ettiniz hocam traderim daha düşük diye mi?


    Trader üyelik yılı vs.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 06-02-2018, 17:10:54
    #5
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trader üyelik yılı vs.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    anlattığım dışında bir sorunu olursa ürünü zaten iade alırım bunun dışında önce ürün sonra ödeme şeklinde çalışmam
  • 07-02-2018, 01:28:56
    #6
    oncgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlattığım dışında bir sorunu olursa ürünü zaten iade alırım bunun dışında önce ürün sonra ödeme şeklinde çalışmam


    Hayırlı işler


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 07-02-2018, 17:41:02
    #7
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı işler


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    teşekkürler konu güncel