• 07-09-2017, 14:40:47
    #1
    Merhabalar.

    Geçen sene xbox 360 sahibiydim cihazımı sattım ve pişman oldum. Bir teknoloji mağazasında çalışıyorum, sürekli konsol muhabbetleri geçtiği için tekrar heves ettim işten döndüğüm zaman oynayabileceğim sorunsuz jtagli bir xbox almak istiyorum.


    Elinde mevcut olupta satmak isteyenler özel mesaj veya konu altına yazabilirler.

    Lütfen 1000 tl gibi uçuk rakamlarla gelmeyiniz dediğim gibi eve gelince 1-2 saat oyun oynayacağım o kadar.

    Herkese iyi günler
  • 07-09-2017, 17:15:58
    #2
    Düşünürsen elimde özel serileri var;

    Gears of War
    Modern Warfare
    Halo
    Starwars

    Tamamı 320 GB ve çipli, diskler oyunlu durumda. Starwars ve MF3 bulunması zor onları satmayı düşünmem, fakat Halo ve Gears of War olanları satabilirim, her iki üründe kutusunda, çift orjinal kollu, kulaklıklı, scartlı orjinal kablo ve adaptörlü sıfır ayarında.
    Kolleksiyon yaptığım için toplamıştım zamanında, Halo tam sıfır diyebiliriz, sıfır alıp sadece çiplemiştim ama GOW olanı kullandım fakat yinede kozmetiği çok çok iyi.
    Halo olanı 850 GOW olanıda 750 den verebilirim düşünürsen.




  • 08-09-2017, 11:45:51
    #3
    Xkeyli bir cihaz herşeyi full oyunları vs içinde fiyat olarak 750 diyor arkadaşım düşünürseniz bidaha sorayım satmadıysa.

    Cihazı arkadaşıma ben sattım sorunsuz bir cihazdır. Tekrar alacaktım ondan ama bilgisayar aldım . Dediğim gibi düşünürseniz görüşeyim . Xkey ne olduğunu bilmiyorsanız googleye bakın .
  • 08-09-2017, 12:10:04
    #4
    Teklifleriniz için çok teşekkür ediyorum şu noktadan sonra ayırdığım bütçeyi söyleyeyim 350-450 tl arası.

    birçok sitede bu fiyat aralığında buldum fakat güvenemediğim için alışveriş yapmıyorum, olursa r10 dan olsun diyorum.

    herkese iyi alışverişler.
  • 09-09-2017, 23:40:37
    #5
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklifleriniz için çok teşekkür ediyorum şu noktadan sonra ayırdığım bütçeyi söyleyeyim 350-450 tl arası.

    birçok sitede bu fiyat aralığında buldum fakat güvenemediğim için alışveriş yapmıyorum, olursa r10 dan olsun diyorum.

    herkese iyi alışverişler.
    1 TB kırık, içerisinde 300 küsür oyun var, fiyat teklifin nedir ?
  • 10-09-2017, 01:33:36
    #6
    MehmetcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 TB kırık, içerisinde 300 küsür oyun var, fiyat teklifin nedir ?
    sizden bir teklif bekliyorum, iyi akşamlar