Geçen sene xbox 360 sahibiydim cihazımı sattım ve pişman oldum. Bir teknoloji mağazasında çalışıyorum, sürekli konsol muhabbetleri geçtiği için tekrar heves ettim
işten döndüğüm zaman oynayabileceğim sorunsuz jtagli bir xbox almak istiyorum.Elinde mevcut olupta satmak isteyenler özel mesaj veya konu altına yazabilirler.
Lütfen 1000 tl gibi uçuk rakamlarla gelmeyiniz dediğim gibi eve gelince 1-2 saat oyun oynayacağım o kadar.
Herkese iyi günler
