Selamlar,
Elimde kullanmadığım bir 4S var. Letgo'ya atmıştım. Mobilde olduğum için buraya ekleyemiyorum.
Detaylar şurada:
http://app.letgo.com/k8Mk/GFGnVb4SBE
Temiz android telefon ile takasa açığım.
Satılık iPhone 4S Beyaz
2
●223
- 08-07-2017, 18:45:28Üyeliği durdurulduExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=yYkHgXXrFII
Bu ani fiyat değişimlerinin cevabı 00:50'de
Daha 6 yıl önce bu telefon piyasaya yeni çıkmıştı. Bu teknoloji çılgınlığına mı yansak, yaşlanıyor olduğumuza mı? 
İyi satışlar.
Daha 6 yıl önce bu telefon piyasaya yeni çıkmıştı. Bu teknoloji çılgınlığına mı yansak, yaşlanıyor olduğumuza mı? 