• 08-07-2017, 12:33:17
    #1
    Selamlar,
    Elimde kullanmadığım bir 4S var. Letgo'ya atmıştım. Mobilde olduğum için buraya ekleyemiyorum.
    Detaylar şurada:
    http://app.letgo.com/k8Mk/GFGnVb4SBE

    Temiz android telefon ile takasa açığım.
  • 08-07-2017, 18:39:35
    #2
    Bu telefonlar hala bu paraları ediyormu ? Hayırlı satışlar.
  • 08-07-2017, 18:45:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefonlar hala bu paraları ediyormu ? Hayırlı satışlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=yYkHgXXrFII


    Bu ani fiyat değişimlerinin cevabı 00:50'de Daha 6 yıl önce bu telefon piyasaya yeni çıkmıştı. Bu teknoloji çılgınlığına mı yansak, yaşlanıyor olduğumuza mı?

    İyi satışlar.