• 28-06-2017, 22:23:57
    #1
    gereken alım forum dışından yapıldı ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 29-06-2017, 08:41:02
    #2
    Selamlar,

    Özelden iletişime geçiyorum elimde bulunmaktadır.
  • 29-06-2017, 08:47:47
    #3
    hatırlatırsanız eve gıdınce bakayım bendeki kaçtı,
  • 29-06-2017, 11:21:37
    #4
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Özelden iletişime geçiyorum elimde bulunmaktadır.
    dönüş yaptım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:21:37 -->-> Daha önceki mesaj 11:20:12 --

    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatırlatırsanız eve gıdınce bakayım bendeki kaçtı,
    Tamam akşam size yazarım , arayış hala devam ediyor.
  • 29-06-2017, 15:16:21
    #5
    kaclik elinizdeki ram hocam
  • 29-06-2017, 18:32:24
    #6
    wmalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaclik elinizdeki ram hocam
    Ben almak için konuyu açtım hocam ancak ben kendim aldım konuya mesaj atan arkadaşlara sorun isterseniz.
  • 29-06-2017, 18:38:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Elimde DDR2 2 GB 2 adet ram var ilgilenenler PM atabilirsiniz