• 27-06-2017, 22:47:48
    #10
    Garantisi faturası mevcut mu
  • 27-06-2017, 22:51:48
    #11
    Cihazın garanti durumu nedir?
  • 28-06-2017, 09:27:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gb ? Ürün fotoları ?
    16 gb fotolar konuya ekliyorum

    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti durumunu ve hafızasını rica edebilirmiyim ?
    Selamlar +5 ay garantisi devam ediyor 16 gb ürün.

    hdizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam garantisi varmı resimleri ve ulaşm bilgisi alailribmym ist da isesnz eldende alabilrm?
    Selam garantisi +5 ay devam ediyor hocam resimleri konuya ekliyorum antalya içi elden verebilirim telefonu.

    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sevgili hocam garanti ve tel ile alakalı ekran görüntüsü atarmısınız lütfen pm ile? ayırca tel yazarsanız sizi arayabilirim 1300 TL verebilirim bu ürüne.

    Teşekkür ederim iyi bayramlar.
    Garantisi +5 aydır görüntüleri konuya ekliyorum. Ayrıca okuma yazmanın ilk okulda öğretildiğini düşünerek konuyu tekrar okumanızı rica edeceğim sevgili, değerli, çok muhterem hocam konuda iki kere yazdım fiyatın son olduğunu. sevgiler, saygılar.

    dreamblued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimleride eklermisiniz , ayrıca garantisi varmıdır son oluru ne olur ?
    Resimleri konuya ekliyorum fiyat sondur.

    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @goodJob; garantisi var mı?
    Var.

    Jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın garanti durumu nedir?
    +5 Ay garantisi mevcuttur.
  • 28-06-2017, 18:36:09
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    goodJob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar acil nakit ihtiyacımdan dolayı kendi kullandığım iPhone 6S telefonumu satıyorum. Ürünün rengi gold olup kozmetik olarak çok temizdir 10 üzerinden 8 çok rahat alır. Ürünün fotoğraflarını eve gidince koyacağım fiyat son olup pazarlığa kapalıdır gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz.

    TR CİHAZIDIR.
    HİÇ TAMİR VS GÖRMEDİ
    FİYAT SON 1600
    KUTUSU VE KULAKLIĞI KAYIP

    Ürünü kullandığım zamandan beri kılıf ve kırılmaz ekran ile kullandım, fotoğraf çekerken yanlış anlaşılmasın diye kırılmaz camı çıkarttım ekranında kusur çizik nokta yoktur. Arkası da aynı şekilde kusursuzdur ürün kozmetik olarak 10/8 - 10/8.5 çok rahat bir şekilde alır. Alıcısına hayırlı olsun.






    daha önce garanti dışı bir yerde, başka telefoncuda açıldı mı içi?
  • 28-06-2017, 21:55:24
    #14
    değişim cihazı degil degil mi? antalyadaysan bakarız ona tanıudık call desk var. resimler?
  • 29-06-2017, 20:45:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Güncel