• 12-03-2017, 17:04:46
    #1
    2 adet satılıktır. Adet fiyatı 80 TL'dir.

    Yeni oyun konsolu aldığım için satıyorum. Az kullanılmış ve temizdir. Üzerinde hiç bir yıpranma ve eskime yoktur. Sıfırdan farksızdır. Bu güne kadar kullandığım gamepad'ler arasında en iyilerden diyebilirim.

    Kargo alıcıya aittir.

    Sahibinden Linki: https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...9527749/detay/



  • 12-03-2017, 17:15:28
    #2
    Şarjlı mı Pilli mi?
  • 12-03-2017, 17:44:01
    #3
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjlı mı Pilli mi?
    Pilli ama pil çok uzun süre gidiyor. Ne zaman pil taktığını unutuyorsun.
  • 13-03-2017, 00:06:26
    #4
    Kendim de kullandım zamanında efsane diyebilirim.
  • 13-03-2017, 00:08:46
    #5
    Senelerdir kullanıyorum bozulmak eskimek bilmedi.Hayırlı satışlar hocam.
  • 29-03-2017, 20:47:27
    #6
    Vay be hiç denecek kadar az kullandık ama harika cihazlar. Logitech bence pili kullanmıyor pili kokluyor