• 13-10-2016, 13:15:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Telefonu 30.08.2016 tarihinde satın aldım. Yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum.
    22 ay garantisi vardır. Faturalıdır, faturası benim adımadır.
    Cihaz temiz ve herhangi bir problemi yoktur.
    Model yükseltmek için satıyorum.
    Piyasayı biraz araştırdığınızda göreceksiniz. Gayet uygun fiyata satıyorum.

    http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/...aign=GM-5-Plus

    FİYAT:850 TL
    ÖDEME:YAPI KREDİ.ENPARA.GARANTİ
    Kargo Bana Aittir.

    Kozmetik 8/8
    Hiç bir sorunu yoktur.
    Kırılmaz cam ve silikon kılıfı yanında hediyedir.
  • 15-10-2016, 20:36:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gunceldir