• 01-10-2016, 02:30:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günceldir
  • 01-10-2016, 02:43:18
    #11
    400 düşünürmüsün ?
  • 06-10-2016, 01:38:12
    #12
    Pm attım


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 06-10-2016, 22:46:19
    #13
    Makingally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm attım


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Cevaplandı. Konu günceldir.
  • 06-10-2016, 22:50:40
    #14
    hocam lg magna + -1xx TL arasıda ekler isek düşünürmüsünüz ?
  • 06-10-2016, 22:51:41
    #15
    THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam lg magna + -1xx TL arasıda ekler isek düşünürmüsünüz ?
    Maalesef takas düşünmemekteyim hocam.
  • 17-10-2016, 00:10:28
    #16
    hocam 450 verebilirim uygunsa
    gsm: beşyüzkırkbeş 6499157
  • 17-10-2016, 00:20:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BilalB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 5 16 GB Beyaz

    - Yeni telefon aldığım için satmaktayım kendim kullanmaktaydım.
    - Yurtdışı cihazıdır faturası mevcut değildir akrabalarım vasıtasıyla getirtmiştim.
    - Kozmatik açısından 7/10 verilebilir.
    - Ekranda herhangi bir çizik çatlak yoktur sürekli koruyucu ile kullanıldı.
    - Kilit tuşu sert basınca algılamaktadır. Ben assistive touch kullandığım için yaptırma gereksinimi duymadım. İstanbul'da yaşayanlar Apple Store dan ücretsiz değişimini yapabilir ( buradan bakınız ) kronik bir sorunmuş. Dilerseniz de bir telefoncuda cüzi bir miktara değiştirebilirsiniz.Bunun dışında herhangi bir problemi bulunmamaktadır.

    Cihaz için istediğim ücret 500 TL.

    Fotoğraflar ;

    https://i.hizliresim.com/6m8rpW.jpg
    https://i.hizliresim.com/WbEg8L.jpg
    https://i.hizliresim.com/3APvW4.jpg
    https://i.hizliresim.com/RQB18j.jpg
    https://i.hizliresim.com/kEJG7m.jpg
    PM attım