• 18-06-2016, 14:06:43
    #1
    Merhaba,

    Evde ihtiyaç fazlası eşimin kullandığı Pembe renkli Netbook satılıktır. Özelikleri aşağıdadır. İlk günkü gibi sıfır denilebilecek kadar çizik vs. yoktur. Çok fazla kullanılmadı.

    Şarjı 2 saat civarı gidiyor. Pembe çantasıyla beraber verilecektir. Garanti, fatura belgesi yoktur bulamadım.
    Lütfen ölücüler, gereksiz soru soracaklar ilgilenmesin. Her şey net yazıldı.

    Fiyat: 260 TL

    Samsung N150 Plus

    İntel Atom 1.66 GHZ
    2 GB RAM
    230 GB HDD
    10.1 İnc Ekran
    Adaptörü var.

    Görseller;

    http://hizliresim.com/1dGR01
    http://hizliresim.com/L3Oj0J
    http://hizliresim.com/7vyjpm
    http://hizliresim.com/PMOjAv
    http://hizliresim.com/go9QDL
  • 20-06-2016, 16:59:06
    #2
    fiyatta indirime gidilmiÅŸtir.
  • 22-06-2016, 03:08:47
    #3
    Tarafımca alındı ödemeyi geçtim arkadaşa yarın hesabında olucak sonra kargolayacak.
  • 22-06-2016, 17:14:24
    #4
    ByRio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafımca alındı ödemeyi geçtim arkadaşa yarın hesabında olucak sonra kargolayacak.
    Ödeme için teşekkür ederim. Hayrını görün.
    Kargo ya verdim. Kargo bilgilerini sizinle paylaştım.
    syg.