Merhaba arkadaşlar, maks 20 bin tl bütçe ile alınabilecek genç işi ve satarken zorluk çekmeyeceğim model tavsiyelerinizi alabilir miyim ?
Ve;
Hangi marka,
Km maks ne olmalı,
Dikkat etmem gereken püf noktalar neler olmalı.
Şimdiden teşekkür ediyorum.
Araba önerileriniz ?
11
●562
- 26-04-2016, 17:05:56Üyeliği durduruldu
- 26-04-2016, 17:17:39Ankarada tofaş eski model bmw 106 206 306 ve civic ler kolay satılır
Genç işi 106 quicsilver alabilirsin
Km ye çok takılma motoru iyi ve kondisyonlu olsun yeter - 26-04-2016, 17:25:58yakıtı uygun 20krş, vergisi az 59tl, piyasası çok iyi, parça sorunu yok, kolay kolay arıza vermez.
Benim yavru http://oi66.tinypic.com/2gv1vk1.jpg
- 26-04-2016, 17:31:05Bende clio var 20.000 TL inanın yakmıyor bile görünüşü çok iyi olmasada.
- 27-04-2016, 18:04:38BMW 3 2000 model biraz yakar ama satım ve güç iyidir
MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
