Motorumu satıyorum :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Motorumu satıyorum :)
7
●
555
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
İkinci El
Motorumu satıyorum :)
17-12-2015, 11:30:36
#1
GoogleChrome
bütün detaylar ilanda yazıyor, numaram da ilanda var ciddi alıcılar arayabilir. fiyatta ikram olmayacaktır çünkü yeterince uygun tuttum zaten
İLAN
17-12-2015, 11:59:58
#2
Lone
Yakınmışız , ihtiyacım olsa çok güzel olurdu
Hayırlı satışlar hocam umarım alıcısını bulur.
17-12-2015, 12:21:04
#3
vuranyus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Motor çok yeniymiş niye satıyorsunuz memnun kalmadınız mı
Hayırlı satışlar.
17-12-2015, 12:23:39
#4
GoogleChrome
nakit ihtiyacım var maalesef
17-12-2015, 19:25:44
#5
vuranyus
Algısı vergisi ne kadar tutuyor bunların. Yakıt ne yakıyor ortalama.
Fiyatta pazarlık yok demişiniz ama bir indirim olursa haberim olsun.
17-12-2015, 19:26:32
#6
GoogleChrome
vuranyus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Algısı vergisi ne kadar tutuyor bunların. Yakıt ne yakıyor ortalama.
Fiyatta pazarlık yok demişiniz ama bir indirim olursa haberim olsun.
indirim bekleyeceksiniz detay yazmayayım hiç hocam. bu fiyattan alacaksanız cevap verebilirim sorularınıza.
17-12-2015, 19:36:57
#7
wrecking
Kaç basıyor bu canavar
, Hayırlı satışlar
17-12-2015, 19:49:03
#8
tahaa
Hayırlı satışlar hocam, daha iyisini almanız dileğiyle.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler