• 17-12-2015, 11:30:36
    #1
    bütün detaylar ilanda yazıyor, numaram da ilanda var ciddi alıcılar arayabilir. fiyatta ikram olmayacaktır çünkü yeterince uygun tuttum zaten

    İLAN
  • 17-12-2015, 11:59:58
    #2
    Yakınmışız , ihtiyacım olsa çok güzel olurdu

    Hayırlı satışlar hocam umarım alıcısını bulur.
  • 17-12-2015, 12:21:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Motor çok yeniymiş niye satıyorsunuz memnun kalmadınız mı
    Hayırlı satışlar.
  • 17-12-2015, 12:23:39
    #4
    nakit ihtiyacım var maalesef
  • 17-12-2015, 19:25:44
    #5
    Algısı vergisi ne kadar tutuyor bunların. Yakıt ne yakıyor ortalama.
    Fiyatta pazarlık yok demişiniz ama bir indirim olursa haberim olsun.
  • 17-12-2015, 19:26:32
    #6
    vuranyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Algısı vergisi ne kadar tutuyor bunların. Yakıt ne yakıyor ortalama.
    Fiyatta pazarlık yok demişiniz ama bir indirim olursa haberim olsun.
    indirim bekleyeceksiniz detay yazmayayım hiç hocam. bu fiyattan alacaksanız cevap verebilirim sorularınıza.
  • 17-12-2015, 19:36:57
    #7
    Kaç basıyor bu canavar , Hayırlı satışlar
  • 17-12-2015, 19:49:03
    #8
    Hayırlı satışlar hocam, daha iyisini almanız dileğiyle.