Merhaba Arkadaşlar kendi kullandığım telefonumu satıyorum, yaklaşık 19 ay garantisi vardır ve çok temizdir. Hiç bir arızası ve sıkıntısı bulunmamaktadır. Alan kişinin memnun kalacağına garanti verebilirim

kutusu,faturası,şarj adaptörü,usb kablosu,manyetik usb kablosu,masaüstü dock ve kulaklığı mevcuttur.(hiç kullanılmadı)

istediÄŸim fiyat: 1000 TL
önce ödeme sonra kargo şeklinde ticaret yapmayı düşünüyorum.