• 10-09-2015, 21:08:34
    #1
    Merhabalar,

    Forum üzerinden temin edilen bir ana kartın soket yapısına dikkat etmeden alışveriş yaptığımdan dolayı, AMD işlemci için AM2+ soket yapılı bir ana kart aldım.

    Açıkçası satıcıya da gereksiz bir talepte bulunmamak hemde AMD kullanım tecrübesi kazanmak için de 1 adet AM2+ soket yapılı işlemci aramaktayım.

    Biraz eski olduğu için, kullanmadığınız vermeyi ya da satmayı düşündüğünüz işlemciniz var ise iletişime geçebilirseniz sevinirim.

    Keyifli forumlar, hayırlı akşamlar.
  • 10-09-2015, 22:57:51
    #2
    Bakacagim senin icin eldekilere yarin haber veririm
  • 10-09-2015, 23:05:08
    #3
    amd athlon 64 x2 5000+ mevcut almak isterseniz pm atabilirsiniz.
  • 10-09-2015, 23:25:36
    #4
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakacagim senin icin eldekilere yarin haber veririm
    Teşekkürler, haber bekliyor olacağım.

    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amd athlon 64 x2 5000+ mevcut almak isterseniz pm atabilirsiniz.
    Düşündüğünüz fiyatı öğrenebilir miyim?
  • 10-09-2015, 23:57:30
    #5
    canını sıkacaksa anakartı ben alabilirim
    aldığınız fiyata..kargo bana ait..
  • 11-09-2015, 17:14:31
    #6
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Forum üzerinden temin edilen bir ana kartın soket yapısına dikkat etmeden alışveriş yaptığımdan dolayı, AMD işlemci için AM2+ soket yapılı bir ana kart aldım.

    Açıkçası satıcıya da gereksiz bir talepte bulunmamak hemde AMD kullanım tecrübesi kazanmak için de 1 adet AM2+ soket yapılı işlemci aramaktayım.

    Biraz eski olduğu için, kullanmadığınız vermeyi ya da satmayı düşündüğünüz işlemciniz var ise iletişime geçebilirseniz sevinirim.

    Keyifli forumlar, hayırlı akşamlar.


    hocam elimde amd athlon x2 255 var hem am2 hemde am3 soketini destekliyor

    http://www.cpu-world.com/CPUs/K10/AM...5OCGMBOX).html

    bi fiyat belirtirseniz orta yolu buluruz
  • 15-09-2015, 17:48:07
    #7
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canını sıkacaksa anakartı ben alabilirim
    aldığınız fiyata..kargo bana ait..
    Konuyla ilgili özel mesaj gönderilmiştir.