• 03-09-2014, 21:58:12
    #1
    Merhaba arkadaslar
    Air yada pro fark etmez. Yardimlarinizi bekliyorum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 11-09-2014, 03:28:29
    #2
    Zsg
    Üyeliği durduruldu
    2750 lira mac pro 10gb ram intel hd4000 ekran kartı son sürüm yüklü cihazda ezik kırık vuruk yok kılıfıda var 75liraya almıştım


    iPhone5 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 11-09-2014, 10:18:09
    #3
    Zsg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1750 lira mac pro 10gb ram intel hd4000 ekran kartı son sürüm yüklü cihazda ezik kırık vuruk yok kılıfıda var 75liraya almıştım


    iPhone5 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    hocam ben 10 gb ramı anlamadım oyle nasıl olmus 10 gb ram?
  • 11-09-2014, 12:46:55
    #4
    Zsg
    Üyeliği durduruldu
    1750 yanlış yazmışım mazur görün mobildeydim 2750 olacak o

    10gb 8+2 çift ram
    1tb deposu var
    256ssd bunları yazmamışım [emoji1]


    iPhone5 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 11-09-2014, 15:14:08
    #5
    Zsg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1750 yanlış yazmışım mazur görün mobildeydim 2750 olacak o

    10gb 8+2 çift ram
    1tb deposu var
    256ssd bunları yazmamışım [emoji1]


    iPhone5 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    hocam şöyle fiyata şaşırdım zaten ayrıca 8 +2 ram stabil calısmaz 4+4 daha stabıl calısır bılgınıze. duzeltme ıcın tesekkurler.
  • 11-09-2014, 17:54:19
    #6
    Zsg
    Üyeliği durduruldu
    Abc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şöyle fiyata şaşırdım zaten ayrıca 8 +2 ram stabil calısmaz 4+4 daha stabıl calısır bılgınıze. duzeltme ıcın tesekkurler.
    elimde fazladan 2 ram vardı boş durmasın dedim
  • 13-09-2014, 14:23:45
    #7
    Konu güncel.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 16-09-2014, 11:39:56
    #8
    Macbook air var core2 duo 2gb ram 600e birakirim.estetik temiz

    iPhone 5 cihazimdan Tapatalk kullanilarak yazıldı.