Merhaba arkadaslar
Air yada pro fark etmez. Yardimlarinizi bekliyorum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2. El apple macbook ariyorum
7
●500
- 11-09-2014, 10:18:09hocam ben 10 gb ramı anlamadım oyle nasıl olmus 10 gb ram?Zsg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2014, 15:14:08hocam şöyle fiyata şaşırdım zaten ayrıca 8 +2 ram stabil calısmaz 4+4 daha stabıl calısır bılgınıze. duzeltme ıcın tesekkurler.Zsg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2014, 17:54:19Üyeliği durdurulduelimde fazladan 2 ram vardı boş durmasın dedimAbc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2014, 11:39:56Macbook air var core2 duo 2gb ram 600e birakirim.estetik temiz
iPhone 5 cihazimdan Tapatalk kullanilarak yazıldı.