• 23-08-2014, 18:11:24
    #1
    Merhaba,

    29.05.2013 tarihinde bir hevesle vatan bilgisayardan oyun bilgisayarı toplamıştım,bu heves 2 ay sürdü daha sonra bana çok fazla gelmeye başladı. Önceden laptop kullanıcısıydım, laptop kullanıpda masaüstüne alışmak zordur bilen bilir. Ben halaa alışamadım o yüzden topladığım sistemi satıp tekrar laptop alacağım. Bilgisayarda hiçbir sorun yoktur. Monitör + Kasa olarak toplu olarak vereceğim, kasa ayrı monitör ayrı satmıyorum. Bilgisayarı şuan kullandığım için içerisinin resmini çekemedim. Tüm parçaların faturası duruyor.

    Sistem için istediğim fiyat 1400 TL, pazarlık yoktur. Son oluru budur.

    Sistem özellikleri:
    Ekran Kartı: SAPPHIRE HD6870 GDDR5 1GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Kartı
    RAM: KINGSTON 8GB (2x4GB) HyperX Genesis DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram
    Monitör: ASUS 21.5" VS228H GENİŞ EKRAN LED MONİTÖR
    İşlemci: AMDFX X6 6300 Soket AM3+ 3.5GHz 14MB Cache 95W 32nm İşlemci
    Klavye Mouse: LOGITECH MK120 DESKTOP
    DVD-RW: ASUS DRW-24B5ST 24X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI
    HDD: SEAGATE 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk
    Anakart: GIGABYTE 970A-DS3 AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2000MHz (O.C.) USB 3.0 SATA 3.0 Anakart
    Kasa: COOLER MASTER ELITE RC-430 500W MidT ATX PENCERELİ SİYAH KASA
    + ek olarak sonradan Akasa Nero 3 işlemci fanı aldım.

    Kasa çok sessiz çalışıyor.

    Resimler:




    Alıcıya şimdiden hayırlı olsun.
  • 23-08-2014, 18:47:05
    #2
    Sadece monitör satabilirim derseniz fiyat pm alabilir miyim?
  • 23-08-2014, 18:56:27
    #3
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece monitör satabilirim derseniz fiyat pm alabilir miyim?
    Yok hocam ayrı ayrı satmayacağım, ilk mesajdada belirtmiştim.
  • 23-08-2014, 20:33:27
    #4
    Takas düşünür müsünüz?
  • 23-08-2014, 21:23:00
    #5
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takas düşünür müsünüz?
    Takas düşünmüyorum hocam.
  • 12-11-2014, 11:38:21
    #6
    Satış güncel.