Satlık bilgisayar :)
14
●1.059
- 21-07-2014, 18:27:56Üyeliği durdurulduNe alakası var fotoğrafla hocam ne görüyorsan o pcye windows 7 kurdum aldıgım gibi duruyor.Sahibinden ilanıda var.Fiyatı aldığım fiyattan veriyorum bu nedenle uygun yazdım zaten.En fazla kargoyu ben karşılarım yada yakınsanız pcyi ben getirebilirim nakit alıcaklara ufak bi ikramım olur sanal pazar isterseniz komisyonuna karışmam.Bilgisayarın özellikleri belli fiyat belli , pcde problem olsa zaten satamam problemli bilgisayarı size nasıl satayımZuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2014, 15:18:39Satış güncelse ciddi düşünüyorum, özel mesaj atar mısınız? Nerede oturduğunuzu vesaire, ona göre bir şeyler yapalım.