Zuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam reklamhosting'in konudaki fotoğrafları değilde kendi evinizde fotoğraflarını çekip koyar mısınız? iyi bir pazarlık olursa almayı düşünüyorum
Ne alakası var fotoğrafla hocam ne görüyorsan o pcye windows 7 kurdum aldıgım gibi duruyor.Sahibinden ilanıda var.Fiyatı aldığım fiyattan veriyorum bu nedenle uygun yazdım zaten.En fazla kargoyu ben karşılarım yada yakınsanız pcyi ben getirebilirim nakit alıcaklara ufak bi ikramım olur sanal pazar isterseniz komisyonuna karışmam.Bilgisayarın özellikleri belli fiyat belli , pcde problem olsa zaten satamam problemli bilgisayarı size nasıl satayım