Bu kasa da yaklaşık 5 yıl önce, kendi paramla aldığım Casper makine idi.

Herşeyi ilk alındığı şekliyle orjinaldir.

Sadece HDD'si sökülmüştür. Bir tane takıp kullanmanız yeterli.

Kasada çok sayıda fan var. Bunlardan sadece güç kaynağının arkasındaki tahliye fanı çalışmıyor. Makineyle ilgili bir sorun hiç yaratmadı. Ama yine de onu da değiştirin, eski halinde çalışsın.


Modelini bilemediğim MSI Anakart.

Birisi Kingston, birisi Elixir 2GB*2 toplam 4 GB RAM. (800 MHZ sanıyorum)

Core 2 Duo olduğunu zannettiğim Pentium işlemci.

DVD okuyucu yazıcı

Multi SD Okuyucu

Onboard Ekran Kartı

Casper oldukça temiz kasa.


Fiyat 400 TL (Not: Semboliktir, en iyi teklifi yapan alır...)





Bu makinede Windows 8.1 canavar gibi çalışıyordu. Uğraşmak istemediğim için satıyorum. Çünkü hiç vaktim yok bilgisayarcıya götür, getir.