• 09-07-2014, 00:33:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar, geçen sene 13 Temmuz'da doğum günümde ablamdan hediye olarak geldi böyle şeylere ilgim olmadığı için sene içerisinde kullanma fırsatı bulmadım. Kutusunu açtım, müzikleri yükledim yaklaşık 1 hafta felan kullanıp kenara kaldırdım. Tek çizik bile olmadan kutusunda saklanmıştır. Ablamdan hediye diye pek satma taraftarı olmadığım ama şuanda acil paraya ihtiyacım olduğu için satmak zorunda kalıyorum.

    Resimler;

    https://i.hizliresim.com/2v7BON.jpg

    https://i.hizliresim.com/vYzrap.jpg

    Cihaz 2 GB'dir ve hiçbir sorunu yoktur. Gümüş renktedir. USB, Kulaklık ve Kutu ile beraber teslim edilecektir. Kargo alıcıya aittir.

    Bilgisayara bağlantılı hali;



    Henüz bir fiyat belirleyemedim çoğu yerde değişken bir fiyatı var fiyat tekliflerinizi bekliyorum PM olarak.

    Fiyat: 60 TL
  • 09-07-2014, 00:51:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şarz cihazı yok mu bunların?
  • 09-07-2014, 00:56:17
    #3
    Zuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarz cihazı yok mu bunların?
    Buradaki konuya gözatabilirsiniz hocam. iPod shuffle (3. ve 4. nesil) için.
  • 09-07-2014, 11:32:38
    #4
    Satış devam ediyor acil satılıktır..
  • 15-07-2014, 20:05:46
    #5
    Tam cihaz kutu modeli ve nesilini söyler misiniz? PM lütfen.
  • 16-07-2014, 10:09:49
    #6
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam cihaz kutu modeli ve nesilini söyler misiniz? PM lütfen.
    PM gönderilmiştir.
  • 16-07-2014, 21:47:58
    #7
    Aklınızdaki fiyatı PM Alayım.
  • 16-07-2014, 21:49:30
    #8
    Aklınızdaki fiyatı PM Alayım.
  • 16-07-2014, 21:51:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    fiyatını pm atarmısın