Merhaba arkadaşlar, geçen sene 13 Temmuz'da doğum günümde ablamdan hediye olarak geldi böyle şeylere ilgim olmadığı için sene içerisinde kullanma fırsatı bulmadım. Kutusunu açtım, müzikleri yükledim yaklaşık 1 hafta felan kullanıp kenara kaldırdım. Tek çizik bile olmadan kutusunda saklanmıştır. Ablamdan hediye diye pek satma taraftarı olmadığım ama şuanda acil paraya ihtiyacım olduğu için satmak zorunda kalıyorum.

Resimler;

https://i.hizliresim.com/2v7BON.jpg

https://i.hizliresim.com/vYzrap.jpg

Cihaz 2 GB'dir ve hiçbir sorunu yoktur. Gümüş renktedir. USB, Kulaklık ve Kutu ile beraber teslim edilecektir. Kargo alıcıya aittir.

Bilgisayara bağlantılı hali;



Henüz bir fiyat belirleyemedim çoğu yerde değişken bir fiyatı var fiyat tekliflerinizi bekliyorum PM olarak.

Fiyat: 60 TL