• 02-07-2014, 13:55:47
    #1
    Edit : Satılmıştır...
  • 02-07-2014, 14:10:38
    #2
    Sorunu yoksa 30 TL
  • 02-07-2014, 14:12:40
    #3
    moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu yoksa 30 TL
    Cihazda sorun bulunmamaktadır.Herşeyi çalışır durumda faaldir.(kırık vs. de yoktur) Ekran kapalııyken belli olan kılcal çizikler dışında problem yoktur.

    30 Tl ile devam ediyoruz.
  • 02-07-2014, 14:14:50
    #4
    35 tl
  • 02-07-2014, 14:18:53
    #5
    edit
  • 02-07-2014, 14:19:41
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    40 da benden olsun
    .
  • 02-07-2014, 14:57:23
    #7
    arttırıyorum 45
  • 02-07-2014, 23:32:33
    #8
    internetbeyni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arttırıyorum 45
    45 tl ile devam ediyoruz.
  • 03-07-2014, 15:48:47
    #9
    Cihaz Alınmıştır.