• 05-06-2014, 00:50:00
    #1
    merhaba arkadaşlar iphone 3gs arıyorum satan arkadaşlar ilgilenirse sevinirim..
  • 05-06-2014, 13:34:03
    #2
    Orta tuş biraz sert değiştirilebilir ikinci olarak Sessize alma tuşunu çok bastırdığınız zaman sessizden çıkıyor arka kapar alt bölümü her ikinci el 3G türlerinde olduğu gibi çatlaktır. Uyar ise ayrıntılı resim gönderebilirim.
  • 05-06-2014, 20:17:45
    #3
    UFUKCK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta tuş biraz sert değiştirilebilir ikinci olarak Sessize alma tuşunu çok bastırdığınız zaman sessizden çıkıyor arka kapar alt bölümü her ikinci el 3G türlerinde olduğu gibi çatlaktır. Uyar ise ayrıntılı resim gönderebilirim.
    ürün resimlerinini alabilirmiyim