• 16-05-2014, 23:23:32
    #1
    İphone 4, 16GB lık sürümüdür. Ürün sıfıra yakındır. Neredeyse sıfır çizik var üzerinde. Yurtdışı çıkışlı, pasaport kaydı var. İhtiyaç kalmadığından dolayı satıyorum.
    5MP kamerası ve 4inç ekranı var. Yanında şarj aleti gönderilecektir.
















    Fiyat: 700TL - Pazarlık Payı Mevcuttur
  • 17-05-2014, 00:50:22
    #2
    ios 7 kasıyor diyolar ?
  • 17-05-2014, 04:43:25
    #3
    burakb2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ios 7 kasıyor diyolar ?
    Artık Android kullandığımdan bu durumları pek düşünmüyorum artık hocam
  • 17-05-2014, 04:46:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Iphone 4 sıfır fiyatı zaten hocam 850 900 lira ve bu paranın üzerine +100 daha ekleyerek 4S alınabilir. Hem yurt dışı çıkışlı hemde pasaport kayıtlı açıkcası sürüm sürekli geldikçe bu tür telefon cihazları düşüyor yani sizin telefonunuz şuanda Note2'den pahalı gibi geldi. Tabi telefon sizin ancak bence biraz piyasaya uygun rakam belirtin ki alacak arkadaş rakamı gördüğü zaman yönerge değiştirmesin.
  • 17-05-2014, 05:07:16
    #5
    Stefan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone 4 sıfır fiyatı zaten hocam 850 900 lira ve bu paranın üzerine +100 daha ekleyerek 4S alınabilir. Hem yurt dışı çıkışlı hemde pasaport kayıtlı açıkcası sürüm sürekli geldikçe bu tür telefon cihazları düşüyor yani sizin telefonunuz şuanda Note2'den pahalı gibi geldi. Tabi telefon sizin ancak bence biraz piyasaya uygun rakam belirtin ki alacak arkadaş rakamı gördüğü zaman yönerge değiştirmesin.
    Konu açmadan önce biraz araştırmıştım ancak piyasa konusunda net bir fikir sahibi olamamıştım. Bu yüzden pazarlık payı kısmını özellikle ekledim hocam. Fiyat konusunda bir öneriniz varsa açığım. İlginiz için teşekkür ederim.