• 05-01-2014, 11:38:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Elimde PS II var hediye gelmişti temiz, ben oynamayı falan bilmiyorum zaten çalışır durumda, içinde bir de PES 2012 var original eğer acil bugün yarın alacak olursa 100 TL 'den vereceğim. Elden teslim edebilirim. Paraya sıkışığım 100 liradan veriyorum.
    sahibinden
    satıldı.
  • 06-01-2014, 19:59:37
    #2
    telefon ile görüşüldü , cihaz yarın elden teslim alınacak
  • 07-01-2014, 21:17:51
    #3
    Ürün Teslim alındı

    Pes 2012 CD si unutulmuş arkadaş inş yarın gönderecek.
  • 18-01-2014, 00:00:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaçırdık...
  • 19-01-2014, 14:20:19
    #5
    Bende yeni gördüm