Arkadaşlar 1 yıldır kullandığım iphone 4 32 gb telefonumu satıyorum, çok temiz kullanıldığından herhangi bir tamir görmemiştir. Daha önce turkcell den alınan orjinal cihazdır. Ancak faturası yoktur.
Yeni ios 7 yüklüdür.
Kullanımdan ötürü arka kısmında çok ince dikkatli bakmadan gözükmeyen çizikler mevcuttur.
Ekran sol köşesinde 2 cm bir alan belli olmayan bir renklenme mevcut.
Her iphone da klasik sorun home tuşu basmıyor uygulama ile kullanıyorum
Üst kapama tuşuda kullanıma bağlı biraz sert basmaktadır.
İstediğim fiyat 550 TL dir. Çok az bir pazarlık payı vardır.
Resimler kendi resimleridir. Kutusu yok sadece şarj aleti ile teslim edilecektir.



r10 dışı fatihoz@outlook.com adresinden ulaşabilirsiniz.