• 10-12-2013, 19:30:50
    #1
    Avea Zte MF190 Galatasaray Amblemli 3g modem satılıktır..

    Evde boş boş duruyordu bu yüzden ucuza veriyorum, ihtiyacı olan bir arkadaş kullansın..

    Fotoğrafını çekip en kısa zamanda ekliyeceğim

    Fiyat : 10

    Ödeme : Nesine, Misli ve Oley.com kabul edilir..

    Sim Kilit yoktur istediğiniz hat ile kullanabilirsiniz !

    Resimler





    ( İMEİ kısmını güvenlik tedbiriyle kapattım )



  • 10-12-2013, 20:26:15
    #2
    Beşiktaş amblemli olsaydı düşünmeden alırdım ama Galatasaray olduğu için abime bi' soruyorum ihtiyacı var mı yok mu


    Düzeltme: Hocam pm gönderdim ürünü alıyorum
  • 12-12-2013, 15:20:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Satılmadı ısa alabilirim


    Tapatalk
  • 12-12-2013, 19:27:52
    #4
    errapps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılmadı ısa alabilirim


    Tapatalk
    İlk ben talip oldum hocam ama üstattan ses seda yok
  • 13-12-2013, 06:05:49
    #5
    konuya resimler eklenmiştir..

    Alıcak arkadaşlar öm yoluyla ulaşabilir..

    Bu arada çinar sanırım forumda sorun vardı bana senden herhangi bir mesaj gelmedi
  • 13-12-2013, 13:34:02
    #6
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya resimler eklenmiştir..

    Alıcak arkadaşlar öm yoluyla ulaşabilir..

    Bu arada çinar sanırım forumda sorun vardı bana senden herhangi bir mesaj gelmedi
    2 defa pm göndermiştim hocam neyse Şans oyunları numaranızı atarsanız ödemenizi geçebilirim
  • 13-12-2013, 18:32:08
    #7
    uCinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 defa pm göndermiştim hocam neyse Şans oyunları numaranızı atarsanız ödemenizi geçebilirim
    Bilmiyorum hocam bana pmniz gelmedi dediğim gibi..Ama konuyada ilk siz yazdığınız için öncelik sizde..

    Arkadaşlar yaklaşık 10 arkadaş pm atmış sıraya aldım ödeme yapmıyan olursa teker teker döneceğim
  • 14-12-2013, 00:06:31
    #8
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum hocam bana pmniz gelmedi dediğim gibi..Ama konuyada ilk siz yazdığınız için öncelik sizde..

    Arkadaşlar yaklaşık 10 arkadaş pm atmış sıraya aldım ödeme yapmıyan olursa teker teker döneceğim
    ödeme yapılmazsa talibim anlık ödeme yapabilirim.
  • 14-12-2013, 00:37:35
    #9
    Ödemenizi geçtik hocam adresi özel mesajdan gönderdim