• 06-10-2013, 15:31:05
    #10
    Kargo dahil 25 TL ye çektim.

    Not: Paraya ihtiyacım olduğundan değil, satamadığım için sıkıntı bastı.
  • 07-10-2013, 02:44:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    E hocam sen kargo dahil 30 demişler satmamışsın, kargo dahil 25 demişler satmamışsın.
    Vodem eğer bir şey gelmemişse başına tüm hatları çalıştırır.
  • 10-10-2013, 15:57:53
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşla anlaşıp bugün kargoyu teslim aldım ve cihazı test ettim. Hiçbir sorun yok. Teşekkürler kendisine.