• 14-07-2013, 01:15:45
    #1
    Huwai HG251 adsl modem

    çalışıyor. herhangi bir sorunu yoktur.
    TTNET vakti zamanında verdiği modemlerdendir.
    TTnet harici (Dsmart,superonline .. vs ) kullanılamaz. Kullanıcı adı tanımlama kısmında @ttnet yazılabiliyor sadece

    10 tl elden teslim veya kargolarım kargo parası ile 15 TL civarına gelir.
  • 14-07-2013, 01:16:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ürünün resmi varmı hocam
  • 14-07-2013, 01:17:17
    #3
    Pm yolladım cevaplarsanız sevinirim.
  • 14-07-2013, 22:32:31
    #4
    pm ler cevaplandı
    ürün resmi ekleyeyim istiyorsanız


    http://images.gittigidiyor.com/4639/...46395727_6.jpg


    ürün bu
    1 adet ethernet girişi var
  • 14-07-2013, 22:44:46
    #5
    Benim eski modemim modem gayet iyi antensiz olsuguna bakmayin gayet iyi wifisi vardir :-)
  • 15-07-2013, 02:29:07
    #6
    hocam ürün satılmadıysa ödeme bilgilerinizi pm atabilirmisin
  • 15-07-2013, 14:24:46
    #7
    ttnet kullanıcısı için 10 tl ye çok uygun
  • 15-07-2013, 14:27:43
    #8
    bildiğim kadarıyla gayrettepede ki ttnet binasında açıyorlar bunların kilidini
  • 16-07-2013, 10:20:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ttneti arayınca açıyolar hocam