• 20-06-2013, 10:16:39
    #1
    SATILDI

    Arkadaşlar merhaba cihaz çok temiz ve sorunsuzdur. Garanti belgesi kutusu belgeleri kitapçıkları herşeyi orjinal halde durmaktadır.

    Sadece telefonun dış kutusu HTC nin bilirsiniz bir iç kutu olur ve onu saran dış kartonu olur o yoktur kutusu olarak.

    Telefon 10 üzerinden 9 alır. Neden ? Çünkü dış çerçeve metal olduğu için boya atması oluştu bu gözü çok rahatsız etmiyor ama slikon kılıf ile tamamen ortadan kalkıyor

    Pazarlık sünnettir diyelim

    Her türlü aklıma yatan takas tekliflerine açığım. İster üste para alınacak ister para ödenecek türden. Hayırlı satışlar herkese
  • 21-06-2013, 14:58:27
    #2
    telefon tarafımca alınmıştır
    ücret hesaba gönderilmiştir, kargo bekleniyor...
  • 21-06-2013, 20:23:37
    #3
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon tarafımca alınmıştır
    ücret hesaba gönderilmiştir, kargo bekleniyor...
    Para teslim alınıp, kargoya verilmiştir.

    Hayırlı olsun.