http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...21722146/detay
05054316812
Yarışlara katılmamış carbon bisikletimi satıyorum.Bisiklette
shimano Deore XT vites
schwalbe cx comp sıfır lastik
disk fren magura julie hidrolikli
Kadro: Carbon Monocoque Arka attırıcı: Shimano XT
Amortisör: Manitou sever R7 gaz ve yağlı sistem 80mm, kilitli
Vites kolları: Shimano deore
Arka süspansiyon: -
Gidon: corratec Bone
Jantlar: zzyzx MT22
Gidon bogazı: zzyzx
Tekerlek göbekleri: Formula, 32 delik
Çatal yatagı: FSA #9
Jant telleri: DT Champion 1.8 Frenler: Shimano BR-M431 V-fren
Lastikler: corratec Grip Master 2.3"/2.1" Fren kolları: Avid FR5
Pedallar: corratec MTB Sele: Selle Italia X2 SE
Aynakol: FSA V-Drive, 22/32/44 Sele borusu: zzyzx Alu 31,6x350
Zincir: Shimano Deore Renkler: Siyah karbon
Kaset: Shimano Deore Boylar: 45, 49, 52cm
Orta Mil: FSA V-Drive Agırlık: 10.5kg
Ön attırıcı: Shimano LX
Corratec Revulation Carbon Bisiklet
2
●505
- 19-05-2013, 16:28:27bisikletim carbon olması
viteslerin shimanonun üst serisi olması
maşasının bi tarafı havalı 1 tarafının gazlı yapıda olması
frenlerin arabalardaki hidrolik yapıya sahip olması
ve sıfırının ortalama 7000 tl ye yakın olması
gibi özellikleri var.
fiyatı düşük bile denilebilir.