• 19-05-2013, 15:02:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...21722146/detay

    05054316812



    Yarışlara katılmamış carbon bisikletimi satıyorum.Bisiklette

    shimano Deore XT vites

    schwalbe cx comp sıfır lastik

    disk fren magura julie hidrolikli
    Kadro: Carbon Monocoque Arka attırıcı: Shimano XT
    Amortisör: Manitou sever R7 gaz ve yağlı sistem 80mm, kilitli
    Vites kolları: Shimano deore
    Arka süspansiyon: -
    Gidon: corratec Bone
    Jantlar: zzyzx MT22
    Gidon bogazı: zzyzx
    Tekerlek göbekleri: Formula, 32 delik
    Çatal yatagı: FSA #9
    Jant telleri: DT Champion 1.8 Frenler: Shimano BR-M431 V-fren
    Lastikler: corratec Grip Master 2.3"/2.1" Fren kolları: Avid FR5
    Pedallar: corratec MTB Sele: Selle Italia X2 SE
    Aynakol: FSA V-Drive, 22/32/44 Sele borusu: zzyzx Alu 31,6x350
    Zincir: Shimano Deore Renkler: Siyah karbon
    Kaset: Shimano Deore Boylar: 45, 49, 52cm
    Orta Mil: FSA V-Drive Agırlık: 10.5kg
    Ön attırıcı: Shimano LX
  • 19-05-2013, 15:06:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar, bisiklet sektöründen anlamam ama fiyatı bu derece yüksek yapan özellikleri neler yani niye böyle fiyat (çok yüksek fiyat demiyorum yanlış anlamayın, bisikletin modeli genel olarak yüksek fiyatta bunun sebebini merak ediyorum.)
  • 19-05-2013, 16:28:27
    #3
    bisikletim carbon olması
    viteslerin shimanonun üst serisi olması
    maşasının bi tarafı havalı 1 tarafının gazlı yapıda olması
    frenlerin arabalardaki hidrolik yapıya sahip olması
    ve sıfırının ortalama 7000 tl ye yakın olması
    gibi özellikleri var.
    fiyatı düşük bile denilebilir.