• 09-04-2013, 16:49:23
    #1
    Arkadaşlar bir tane araç aldım üstüme alacağım yarın.Araç devir işlemlerine giden ücret ne kadar?
  • 09-04-2013, 16:51:31
    #2
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir tane araç aldım üstüme alacağım yarın.Araç devir işlemlerine giden ücret ne kadar?
    Vergi borcu ve diğer problemleri örneğin vize sorunu yoksa

    şu ücretler olsa gerek > bu
  • 09-04-2013, 16:55:11
    #3
    en son 80 lira falandı hocam borcu varsa zaten devredilmez
  • 09-04-2013, 16:56:06
    #4
    Kurumsal PLUS
    Plaka değişmeyecekse 80 lira falan, plaka değişecekse 150 lira civarı.
  • 09-04-2013, 16:56:42
    #5
    Kahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi borcu ve diğer problemleri örneğin vize sorunu yoksa

    şu ücretler olsa gerek > bu
    Teşekkür ederim yorum için fakat;

    Posta Ücreti : 8 TL
    (Sadece seferberlik görev emri bulunan satışlarda alınır)

    KDV : İşlem Ücretinin % 18'i
    (İşlemden alınan ücretlere göre %18 katma değer vergisi.)

    Bunları anlamadım yani %18 olan neyin ücreti?
  • 09-04-2013, 17:11:26
    #6
    100 tl gibi bi civar galiba yeni.
  • 09-04-2013, 17:22:20
    #7
    Plaka değişmeyecekse 90 lira, plaka değişecekse 185 lira.