• 23-10-2025, 12:20:08
    #1
    78/1-a Dan ilk trafik cezamı yedim 993 tl
    Emniyet kemerinden yemişim sürekli takardım dün takmadım sadece ondanda ceza yemişim
  • 23-10-2025, 12:20:27
    #2
    Çekiliş & Sponsorluk
    geçmiş olsun hocam
  • 23-10-2025, 12:20:43
    #3
    sy1ar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam
    Saolun hocam son olur inş
  • 23-10-2025, 12:22:50
    #4
    geçmiş olsun hocam yıllardır alışkanlık vardır bende 50 mt yolda gitsem kemer takarım, kemer şart hocam
  • 23-10-2025, 12:24:12
    #5
    geçmiş olsun bunada bir güncelleme gelir 993 tl de neymiş derler 9.990 tl olarak
  • 23-10-2025, 12:25:53
    #6
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Geçmiş olsun kervana hoşgeldin
  • 23-10-2025, 12:26:21
    #7
    Geçmiş olsun hocam. İlk iş can sağlığınız için kemer takmayı alışkanlık haline getirmektir ama öyle bir aciliyet ya da dalgınlık olur ki takmazsın o anda da polis durdurur
  • 23-10-2025, 12:27:02
    #8
    MelihKabak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. İlk iş can sağlığınız için kemer takmayı alışkanlık haline getirmektir ama öyle bir aciliyet ya da dalgınlık olur ki takmazsın o anda da polis durdurur
    İşin ilginç tarafı polis yoktu kameralardan yazdılar sanırım
  • 23-10-2025, 12:28:35
    #9
    Drwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin ilginç tarafı polis yoktu kameralardan yazdılar sanırım
    Hocam drone ya da EDS'lerden de tespit ediliyor artık