Konu
İlk trafik cezamı yedim:D
23-10-2025, 12:28:35
#9
MelihKabak
Drwho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşin ilginç tarafı polis yoktu kameralardan yazdılar sanırım
Hocam drone ya da EDS'lerden de tespit ediliyor artık