78/1-a Dan ilk trafik cezamı yedim 993 tl
Emniyet kemerinden yemişim sürekli takardım dün takmadım sadece ondanda ceza yemişim
İlk trafik cezamı yedim:D
19
●654
- 23-10-2025, 12:22:50geçmiş olsun hocam yıllardır alışkanlık vardır bende 50 mt yolda gitsem kemer takarım, kemer şart hocam
- 23-10-2025, 12:26:21Geçmiş olsun hocam. İlk iş can sağlığınız için kemer takmayı alışkanlık haline getirmektir ama öyle bir aciliyet ya da dalgınlık olur ki takmazsın o anda da polis durdurur
- 23-10-2025, 12:27:02İşin ilginç tarafı polis yoktu kameralardan yazdılar sanırımMelihKabak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 12:28:35Hocam drone ya da EDS'lerden de tespit ediliyor artıkDrwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle