• 09-09-2025, 23:30:11
    #10
    Lütfen alma taksi çıkmasını yalvarıyorum bak
  • 09-09-2025, 23:36:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam dolmuşa bin ama yine de taksi çıkmasına binme, motor şanzıman vs ne varsa zorlanmıştır hem satmakta zorlanırsın hem de sürekli cebinden para çıkar
  • 11-09-2025, 00:21:15
    #12
    Hocam taksi çıkması yerine Ağır Hasar kayıtlı bir Egea bakabilirsiniz. Satışı görece zordur yine ama en azından motor mekanik masraflarınız olmaz. Şase-podye-airbag- ve tavan kontrollerini yaptırarak ağır hasar kayıtlı araç almanız hem de acemi olarak daha çok işinize yarayacaktır.