Dostlar selam,
Araç arayışındayım. Jaecoo 4x4 hem estetik olarak hem de donanım olarak çok hoşuma gidiyor araştırdığım kadarıyla kronik bir soruna da rastlamadım. Olumsuzluk olarak yedek parçanın Çin'den geç geliyor olmasıyla alakalı şeyler okudum.
Aeacı kullanan var mı deneyimlerinizi aktarırsanız sevinirim.
Jaecoo Kullanan Var Mı?
0
●128