• 30-06-2025, 09:36:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar yeni araba alacağım 250k bütçem var toyota corona 2.0 gli hoşuma gidiyor sizce alınır mı? tavsiyeniz varsa lütfen sedan tipindeki araçlardan yapın
  • 30-06-2025, 09:39:59
    #2
    Parçasını bulamazsın hocam ayrıca tamir ettirecek ustada bulamazsın. Al bir tane 1.4 benzinli 75 beygir Clio mis gibi bin.

    Eski D segmentine girme
  • 30-06-2025, 09:46:59
    #3
    2.0 Manuel Vectra'lara bakabilirsin hocam
  • 30-06-2025, 09:48:46
    #4
    KaraEjder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yeni araba alacağım 250k bütçem var toyota corona 2.0 gli hoşuma gidiyor sizce alınır mı? tavsiyeniz varsa lütfen sedan tipindeki araçlardan yapın
    Güzel görünen ama satışı zor bir araba. Usta ve parça sorunu var diye duymuştum.
  • 30-06-2025, 10:34:33
    #5
    hocam o parayı arabaya yatırcağına mis gibi motor çek altına
  • 30-06-2025, 12:02:19
    #6
    Hyundai Admira bakabilirsiniz hocam yormaz üzmez konforlu