• 25-06-2025, 07:16:44
    #1
    Arkadaşlar 1.3 egea aracım yolda giderken vites boştayken devir göstergesi deki çubuk hafif inip düşmesi bir arıza belirtisimi ama araç durup çalışır durumdayken yine boştayken yapmıyor
  • 25-06-2025, 07:33:23
    #2
    dalgalanıyor mu hocam
  • 25-06-2025, 08:04:20
    #3
    Evet bir arıza göstergesi.
  • 25-06-2025, 08:09:52
    #4
    telefourvision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dalgalanıyor mu hocam
    Evet hocam hafif dalgalanıyor devir göstergesi kendi kendine kımıldıyor yukarı aşagı
  • 25-06-2025, 08:10:13
    #5
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir arıza göstergesi.
    Nerden kaynaklanır hocam
  • 25-06-2025, 08:27:38
    #6
    lulzsec37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden kaynaklanır hocam
    Çok nedeni var bilemem.
    Motorun 20 bin km dir ayrı sebep olur 300 bin km dir ayrı sebepler olur.

    Kurum kaynaklı olması muhtemel
  • 25-06-2025, 08:29:21
    #7
    partikül filtresi dolmuş hocam
  • 25-06-2025, 08:31:19
    #8
    Kurum bağlamıştır muhtemelen. Map sensörü ve egr ile kelebek boğazına güzel bir kurum temizliği yaptırabilirsiniz.
  • 25-06-2025, 08:52:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Turbo