ArkadaÅŸlar merhaba
Eşime elektrikli BYD Atto 3 almayı planlıyorum. Bayiden 1.600.000 TL fiyat aldım. Yanlız Çin'de araca,%30 yapıldığına dair haberler var insanlar ülkemizde de indirim yapılsın diye baya paylaşım yapıyor. Acaba böyle bir durum olur mu? Aracı kullanan varsa önerir misiniz? Şimdiden teşekkürler
Byd otto 3 hakkinda
11
●322
- 09-06-2025, 10:32:32BYD araçlarını keni getirecek yakında distribitörü aradan çıkaracak. Ekstra olarak BYD politikası şöyle. Araçları olduğundan daha ucuza satıyorlar. İyi pazarlık ile ciddi fiyatr düşürenler var. Aceleniz yoksa bekleyebilirsiniz.
- 09-06-2025, 10:35:24Bende araç alma arefesindeyim bakınıyorum ancak ne alacağımı netleştiremedim
- 09-06-2025, 10:45:39Uzun yol yoksa kesinlikle elektrikliAtcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2025, 10:46:48Çoğu kişi aynı şeyi söylüyor. Bayi ile tekrar görüşelim o zamanptcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2025, 10:53:23Uzun yolda da endişeniz olmasın hocam, 40.000 km yaptım 1 yıl 2 ay oldu aracı alalı.aofkampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kmnin %80’i uzun yolda yapıldı. Eskisi gibi değil artık çoğu yerde bol seçenek var.
- 09-06-2025, 13:21:22Temiz ikici el tesla'da bulunur 1.700.000 bandında bütçe varsa onlarada bakılabilir. Atto'nun tek sorunu yavaş şarj olması %10-80 70kW ortalama ile şarj olması ne yazık ki şarj yerlerinde uzun durmanıza neden olur.

Bu kmnin %80’i uzun yolda yapıldı. Eskisi gibi değil artık çoğu yerde bol seçenek var.