Arkadaşlar merhaba
Eşime elektrikli BYD Atto 3 almayı planlıyorum. Bayiden 1.600.000 TL fiyat aldım. Yanlız Çin'de araca,%30 yapıldığına dair haberler var insanlar ülkemizde de indirim yapılsın diye baya paylaşım yapıyor. Acaba böyle bir durum olur mu? Aracı kullanan varsa önerir misiniz? Şimdiden teşekkürler