Merhaba,
Eşim için almayı düşünüyorum. 2022-23 model 2.el.
İstanbul Sarıyer deyim, çok dik yokuşları olan bir bölgedeyim, dik yokuşlarda sorun yaşar mıyız?
Çocuğu okula götürüp getirecek, işe gidecek şehir içi kullanacak
Citroen ami kullanan var mı?
2
●204
- 23-05-2025, 00:29:19
- 23-05-2025, 00:38:52hocam ami alana kadar clio almanız daha mantıklı.Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2025, 00:38:54ideal bir araç gibi Kullanımını bilmiyorum fakat Bayanlar için güzel bir araç park etmesi kolay vurdun kırdın olayı yok en azından
