• 23-05-2025, 00:29:19
    #1
    Merhaba,

    Eşim için almayı düşünüyorum. 2022-23 model 2.el.

    İstanbul Sarıyer deyim, çok dik yokuşları olan bir bölgedeyim, dik yokuşlarda sorun yaşar mıyız?

    Çocuğu okula götürüp getirecek, işe gidecek şehir içi kullanacak
  • 23-05-2025, 00:38:52
    #2
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Eşim için almayı düşünüyorum. 2022-23 model 2.el.

    İstanbul Sarıyer deyim, çok dik yokuşları olan bir bölgedeyim, dik yokuşlarda sorun yaşar mıyız?
    hocam ami alana kadar clio almanız daha mantıklı.
  • 23-05-2025, 00:38:54
    #3
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    ideal bir araç gibi Kullanımını bilmiyorum fakat Bayanlar için güzel bir araç park etmesi kolay vurdun kırdın olayı yok en azından