• 03-04-2025, 22:21:18
    #10
    Faizler yüksek ondan dolayı yazdığınız fiyatlara gitmiyor. İnsanlar şu ortamda parasını nominal olarak artırma peşinde olduğundan araç talebi az.
    Biraz daha aşağı yazarsanız gidecektir.
  • 03-04-2025, 22:28:55
    #11
    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben önce eşe dosta söylüyorum alıcı çıkarsa çıkıyor, sonra sahibindene koyuyorum genelde saçma sapan teklifler geliyor ve bende kayış kopunca son olarak otopazarına galericiye götürüp veriyorum. 2 dir öyle oldu, işin ilginci eşe dosta verdiğim fiyatında üstünde aldı galerici
    Şu anda bende aynı şeyi düşünüyordum galericilere nasıl ulaşıyorsunuz hocam otogaleriye gidip tek tek soruyor musunuz?
  • 03-04-2025, 22:29:38
    #12
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Dün akşam ilana koydum. 409 Gösterim, 14 Favori, 8 mesaj aldım eğer tepki çok olmazsa instagram sayfamda 60k hikaye izlenimi var oraya hikaye atacağım yine tepki olmazsa 4500 tl civarına doping alacağım.Daha önce doping aldığımda gösterim ve alıcı çıktı..



    Esnafa gelecekse özel mesaj ile sahibinden linkini atabilirsin hocam
  • 03-04-2025, 22:32:59
    #13
    Platin üye
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda bende aynı şeyi düşünüyordum galericilere nasıl ulaşıyorsunuz hocam otogaleriye gidip tek tek soruyor musunuz?
    Rami otopazarının dibinde olduğumdan o açıdan şanslıyım hocam gidip görüşüyorsun, teklif alıyorsun işine gelirse bırakıp çıkıyorsun. Zaten alıcaksa işlemlerde hızlı oluyor vakit varsa hemen notere gidiliyor, yoksa da ertesi sabah hemen noter satış gerçekleşiyor.
  • 03-04-2025, 22:39:02
    #14
    araç satılıyor ama diğer arkadaşların dediği gibi gerçekten avantajlı olursa satılıyor. Fiyatlar yine uçmaya başladı
  • 03-04-2025, 23:57:08
    #15
    Megane 4 satan varmi